2010. március 21., vasárnap


Ez egy blogger díj. A szabályok a következők:
1) ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2)a logót kirakom a blogomba
.3)a szabályzatot kirakom a blogomba.
4)megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.
5)kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.
6)megnevezem, hogy kitől-, és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.
7)betartom a szabályokat.
1) Elfogadtam.
2)Megtettem.
3)Megtettem.
4) Megteszem:
Anna Blogja;) A második kedvenc Blogom.
Ez a negyedik kedvenc Blogom:D
Evy Blogja:D Nem rég ismertem meg, de nagyon megszerettem:)
Kitta Blogja;) ezt is nagyon szeretem(L)meg Őt is;)(L)
Letti Blogja:D ezt is nagyon szeretem:D És nővérem is:D
Gicus Blogja:D Lehet, hogy utolsónak írtam de Ő áll a legközelebb hozzám:D a kedvenc Blogom(L)
6) Én ezt a díjat:
Pusszy
Tól kaptam:D
Az új réssz ma este vagy holnap fog jönni:D
puszii(KL)

1 megjegyzés:

  1. Köszönöm Drágám a díjat:D Neked is van egy meglepim, vagyis kettő, a blogomon:D
    puszillak:D(L)

    VálaszTörlés