2010. január 17., vasárnap

7. fejezet

- Úgy szeretlek! –öleltem magamhoz Ginnyt.
- Én is! –szorított.
- Két perc múlva már a mosdóban voltunk. Ginny levetette velem a sárga felsőt és egy rózsaszín felsőt nyomot rám. Pont mint magára.

http://images.google.hu/imgres?imgurl=http://www.cosmopolitan.hu/dl/files/pictures2/original/520/5/5230.jpg&imgrefurl=http://www.cosmopolitan.hu/rw_termek/ruhak/felso/pink_felso&usg=__RADXe6KExaGCZRFyozD4jgKKuvQ=&h=435&w=290&sz=55&hl=hu&start=34&um=1&tbnid=vepYTXQlLH28_M:&tbnh=126&tbnw=84&prev=/images%3Fq%3Dp%25C3%25A1ntos%2Bfels%25C5%2591%26ndsp%3D20%26hl%3Dhu%26client%3Dfirefox-a%26channel%3Ds%26rls%3Dorg.mozilla:hu:official%26sa%3DN%26start%3D20%26um%3D1

- Fogadjunk, hogy te díszítetted ki! –néztem végig a Discon. Tele volt kék Boldog Születésnapot! –felirattal minden. Ginny is tudta, hogy a kedvenc színem a kék.
- Igen. –mosolygott. –Van még egy-két elintézni valóm, de pár perc múlva itt vagyok. Josh is mindjárt megérkezik. Addig menj és ülj le. Első tánc az enyém! –kacsintott és eltűnt a táncoló tömegben. Elindultam az asztalunkhoz és megálltam Katy és Belice között.
- Nem ülsz le? –kérdezte Katy.
- Most nem. Jót álok magamért. –mosolyogtam majd végig néztem az arcokon. Josh barátai is itt voltak, és most esett le nekem, hogy milyen jó, hogy Belice létezik. Utálnánk egymást a vérfarkasokkal. A bátyámmal is. Rossz belegondolni, hogy mi lenne, ha ő nem lenne. Előző barátom meghalt, a két éves kapcsolatunk után, Josh segített át, a nehéz dolgokon, amik akkor történtek. Örülök nagyon, hogy Belice itt van. Anyáék hazamentek, mivel ők nem bírják, ha sok ember közt kell lenniük, így csak mi maradtunk itt. David is nagyon nehéz esett lesz, de hát nincs mit csinálni, majd hozza az élet magától a dolgokat. Katy és Jenny szerint(ugye a két érző lény…) David szeret. Szerintem meg ennyi év után….hirtelen két kéz csavarodott a derekam köré, mire megremegtem de mikor felismertem, hogy kié elvigyorodtam.
- Boldog Szülinapot! –hallottam Josh hangján, hogy mosolyog. Megfordultam és a mellkasába temettem az arcomat.
- Köszönöm. –suttogtam, de tudtam, hogy ő így is halja.
- Ajándékot csak holnap kapod meg. Még nem érkezet meg.
- Nem kell . –mosolyogtam de még nem engedtük el egymást. -Semmi nagydolog. Tőled. Én megelégszem ezzel is. –szorítottam jobban magamhoz, mire felkuncogott.
- Ha valami baj van, szólj! –kacsintott majd leült a barátaihoz. Még pár percig tartottam vele a mosolygós szemkontaktust, mikor megjelent Ginny.
- Gyere táncolni! –vigyorgott majd kézen ragadott és elindult velem a tömegbe. Átkarolta az egyik kezével míg a másikat a magasban emelte. Én is így tettem. Ginny-vel általában mindig így táncolunk.
- Jó buli lesz! –mosolygott Ginny miközben hozzám simult én pedig hozzá.
- Az biztos! –néztem végig kb. kétszáz fős csapaton.
- Amúgy az öcséd, jó hamar becsajozott. –nézett Joe-re Ginny.
- Nekem mondod. –néztem én is a párocska felé. Belice hirtelen előttünk termet. Egy fehér csőszárú nadrág hozzá egy pántos fehér felsőt viselt. Ehhez nagyon illett a fekete magas sarkú csizmája is.
- Jöhetek táncolni? –kérdezte. Válasz nélkül közénk kaptuk, majd vele is táncolni kezdtünk. Katy is megjelent, majd mögém állt. Rosalie Ginny mögé, míg Jenny Katy mögé, és így itt volt az összes lány. Végig forgolódva és mosolyogva táncoltam a számot. Egy fiú termet elénk egy tálcával, amin hat pohár vodka és hat pohárüdítő volt.
- Ezeket, az, az asztal küldi. –súgta a fülembe és egy asztalhoz mutatott ahol csupa idegen fiúk, ültek.
- Ezt adja oda nekik! –szólalt meg hirtelen Belice és egy cetlit vett ki a zsebéből, és egy kis pénzt. –Az ital az öné. Vegye, úgy hogy tőlünk kapja. –mosolygott a fiúra, aki mosolyogva megköszönte és elment az asztalhoz. A fiúk kezébe nyomta azt a cetlit és eltűnt.
- Mi volt a cetlire írva? –szólaltam meg hirtelen Belice nyaka mögött mire ő ijedtében majdnem hasra esett.
- Az, hogy nem fog sikerülni leitatni minket. És még ilyesmi. –mosolygott majd újra Ginny felé fordult és táncolni kezdtek. Az asztalunk felé néztem és láttam, hogy nincs ott senki. Elindultam felé majd leültem az egyik székre, és elővettem a telefonomat. Huszonhat új üzenet. Boldog Szülinapot! Mindegyikre válaszoltam majd elraktam a telefonomat és rendeltem magamnak egy kólát. Két perc múlva megkaptam az italomat mire beraktak Inná-tól egy számot, én pedig énekelni kezdtem a szöveget(Inna – It’s over Offical New Music 2009).
- Látom, jól mulatsz. –jelent meg hirtelen hét fickó az asztalnál. Az a hét fickó akik küldték az italokat.
- Igen, megvagyok. –forgattam a szemeimet, majd keresztbe raktam a lábam a másikon és rájuk néztem újra. –Mit akartok? –kérdeztem.
- Téged. –nézett végig rajtam.
- Mocskos állat. –mondtam neki és elé álltam. A kezét már emelte is mikor hirtelen egy hang szólalt meg mögöttem.
- A helyedben nem tenném. –szólt Josh és hallottam a hangján, hogy mosolyog.
- Miért is? –szinte köpte a fickó a szavakat. Josh az asztal alá bökött mire azok lehajoltak –én is- és benéztek a fehér hosszú lepel alá. Döbbenet majd félelem hasított át az arcukon, mire felordítottak és elfutottak. Én is benéztem az asztal alá és három vérfarkassal találtam szembe magam. Felnevettem, majd felegyenesedtem és Joshra néztem. Josh is röhögött de nagyon. A fiúk is kikászálódtak az asztal alól, és ők is a hasukat fogták a nevetéstől.
- Ez nagy volt. De mindjárt itt a biztonsági őr. –mosolyogtak a lányok is.
- És? Mit fog találni? Csak minket… - nevettek tovább a fiúk.
- Jó napot hölgyeim és uraim! –szólalt meg egy hang mire felismertük a biztonsági őrt. Hát igazuk volt a lányoknak. –Ez a két fickó azt állítja hogy négy óriási állat van az asztal alatt. Benézhetnék? –fogatta a szemeit a biztonsági őr. Én a kitörő nevetésemet is alig tudtam vissza fojtani mivel három állat volt nem négy. Még számolni se tudnak…
- Persze. –feleltük majd felhajtottuk a leplet.
- Hát itt nincs semmi. –emelkedett fel a biztonsági őr. –Szerintem jobb ha elmennek egy pszichológushoz –veregette meg az őr a fiúk hátát majd távozott.
- De hát ott volt! –mondta az a fiú akit le mocskos disznóztam.
- Van ilyen. –mosolyogtam.
- Mennyünk innen. –mondták és visszamentek az asztalukhoz.
- Mennyünk vissza. –mosolyogtak a lányok és visszamentek majd a fiúk is eltűntek. Josh és én maradtunk csak az asztal körül.
- Amúgy jól vagy? –tette fel a következő kérdést.
- Persze. –válaszoltam. –Gyere! –fogtam meg a kezét majd a táncparkett szélére, húztam. Megfordultam mire ő a derekam köré csavarta a kezét és táncolni kezdtünk.
- Még jó, hogy nincs csajom. Már rég megette volna a méreg. –suttogta a fülembe mire én, lemerevedtem és léptem egyet előre.
- Nem azért mondtam! Gyere vissza! –és utánam kapott majd újra a derekam köré fonta kezeit én pedig újra táncolni kezdtem. Még jó, hogy csak fél fejjel nagyobb nálam és így magas sarkúban alig van különbség.
- Minden rendben? –kérdezte egy idő után.
- Persze. –mosolyogtam majd felé fordultam. Nyaka köré tekertem karjaimat és hozzá simulva táncoltam tovább. Pár percig táncoltunk még majd elmentünk meginni a megrendelt italokat.
- Iszunk? –kérdezte Josh mikor már a pultnál álltunk.
- Azt teszzük. –kortyoltam bele a kólámba.
- De alkoholt. –mondta.
- Ihatunk, de tudod. –néztem rá. –Nem fogunk berúgni! Egyszer rúgtam be veled akkor is kórház lett a vége! Mondjuk még csak kétszer, ittam alkoholt. Akkor meg most szilveszterkor de csak két kortyot. –szónoklatoltam.
- Hát igen. –sóhajtott. –Az nagyon nagy volt mikor együtt rúgtunk be. Anya, hogy nevetett rajtunk. –mosolygott.
- Hát igen. Mivel egy félórába telt mire megtettünk harminc lépcsőfokot, az ágyadban aludtunk, és a jégeres üveg is széttört a táskámban. Vagy három hétig milyen pia szag volt a szobádba. –nevettem miközben visszaemlékeztem.
- Akkor cigiztünk elsőnek. –jutott eszébe. –Tényleg te még cigizel? –nézett rám.
- Amikor ideges vagyok, vagy ha meg kívánom, amikor Ginny cigizik, de csak ilyen hébe-hóba. Ginny is csak így, vagy mikor buli van. Te? –kérdeztem vissza.
- Én is. –mondta. –Két kólát még és két-két kispoharas vodkát. –mosolygott a pultos fiúra Josh. Már kaptuk is az italokat. Megittuk fejenként két-két pohárral rendelt vodkát mire a pultos elénk rakott még két-két pohárral.
- Ez a ház ajándéka. –mosolygott majd elment. Josh már meg is itta az egyiket. Én is így tettem.
- Sziasztok! –lépett hozzánk Ginny egy Jégeres üveggel a kezébe.
- Szia! –köszöntem én is majd megittam az utolsó pohár vodkámat. Tudtam, hogy ha most nem álok le, én jól befogok rúgni. De amint végignéztem a csapaton, lemerevedtem. Mindenki kezében alkohol volt, sőt a fél banda már nem volt észnél.
- Kérünk még két-két jéger-t!- mosolygott Ginny a pultos fiúra, mire az a kezébe nyomott két-két jégert. –tessék. –nyomta Josh és az én kezembe az üvegeket.
- Szerinted engedjük el magunkat? –kérdeztem Ginnyt, Josh már elment táncolni.
- Nekem még egy korty és végem. –néztünk egymásra egyszerre Ginnyvel,
- Szülinap van! –kiáltotta majd egy jó nagyot húzott az üvegből. Remegés járta át a testét, majd rám nézett és elmosolyodott. –Még jó, hogy tudunk magunkon ilyenkor is uralkodni! –mondta és tovább ivott.
- Hát jó. –suttogtam majd én is húztam egyet a jégeres üvegből. Én is megremegtem mire érezni lehetett, hogyha komoly dolog történne, megtudnám, állítani magam, de hülye is tudok lenni. Elmosolyodtam, majd újra ittam.
- Gyere. –fogta meg Ginny a kezemet és üveggel a kezünkbe elindultunk a bokszunk felé.
- Sziasztok! –köszöntünk, mire Ginny belém karolt én pedig az ő derekát fogtam.
- Látom, te is elengedted magad. –mosolygott Katy majd ő is ivott valamit.
- Szerintem mindenki! –néztem végig a tömegen. A lányok már kivoltak ütve, a fiúk bíztatásával. Egyedül Joe nem tudja, magát fékezni szóval majd vigyázni kell rá. Ginny jégeres üvege már felég volt és az enyém is. Leraktuk az asztalra őket majd elindultunk táncolni. Ginny a derekamba kapaszkodott és vadul táncol kezdett, pont mint én. Durván simogatva egymás derekát táncoltunk. A szám végére az én felsőm az egyik oldalt már a mellem aljáig fel volt csúsztatva, míg Ginnynek a pántja lecsúszott és neki is csak az egyik oldalt volt felcsúszva a felsője.
- Táncolunk még? –ordított Ginny.
- Aha. –motyogtam vissza.
- Sziasztok. –jelent meg mellettünk a hét fiú, és kézen ragadva a hátsó kijárathoz húztak minket. Az ajtón kilökve a földre roskadtunk, mire rájöttünk valamire.
- Az alkoholtól nem tudunk átváltozni? –néztünk egyszerre egymásra Ginnyvel. Hallottuk, hogy az egyik fiú, kikapcsolja az övét, és így tesz a többi is. Nem láttam, semmit mivel a szemem könnyben úszott.
- Most nincsenek, itt a barátaid, hogy megvédjenek. –emelte fel a hajamnál fogva a fejemet. Én már hasaltam.
- Ne bántsa! Itt vagyok én….őt engedje… - szótagolta a szavakat Ginny.
- Ezt neked! - Ginny feje az enyém mellett volt, így láttam, hogy vérzik a szája.
- Szeretlek Ashley. –suttogta Ginny és becsukódott a szeme. Tudtam, hogy nem halt, meg de elájult.
- Ezt neked! –óriási fájdalom a fejemen és engem is elnyel a sötétség.


David szemszöge.

Az egész bulin Ashley-t néztem. Gyönyörű egy lány. Ahogy táncol, ahogy mosolyog.
- Jössz táncolni? –jön oda hozzám a hetedik lány fél óra alatt.
- Bocsi most nem. –mosolyogtam mire ő elfordul és elmegy.
- Szereted még. –fordult felém Jenny. –Miért nem mész vele táncolni? –kérdezte mire én, újra megkerestem Ashley-t. Épp Ginnyvel táncolt és hát ő is elengedte magát, ahogy látom. Ginnyvel éppen vad táncot jártak.
- Most? –húztam fel a szemöldököm mire Jenny felnevetett.
- Majd máskor. –mosolygott. Újra Ashley felé néztem, de ő se és Ginny se voltak már ott.
- Jenny, hol vannak a lányok? –kérdeztem tőle.
- Hát ot….t –döbbent le. Rosalie hirtelen lemerevedett tánc közben, de nem látott semmit csak vért, és egy kezet.
- Meg kell keresnünk őket. –álltam fel majd Josh mellett termetem.
- Hol van Ashley és Ginny? –kérdeztem tőle.
- Hát ot….t –döbbent le ő is. –Hol vannak? –tette fel a kérdést ő is körbenézett, ahogy én is tettem de a lányok sehol.
- Mennyünk ki. –néztem a szemébe, mire Max és Adam is felállt.
- Mennyünk. –bólintott idegesen Josh és átvágtatva a tömegen a disco elé értünk.
- Hát itt nincsenek. –állapította meg Adam.
- Vettük észre. –közölte vele fagyosan Josh. Hol vannak a lányok?
- Most mi lesz? –fordult felém Josh. –Megvédeni sem tudják magukat… - suttogta.
- Miért nem? –néztem idegesen Josh-ra.
- Mivel ittak, és az alkohol ezt nem engedi. – idegeskedett jobban. –Wáá istenem, hol lehetnek? –kiabálta mire és a hajába dúrt.
- Ezt neked! –kiáltotta valaki. Pár másodperc csönd. –Szeretlek Ashley. –suttogta még egy hang.
- Ginny! –ordított Max. –Hol vannak? –tépte ő is a haját.
- Jossssssssssh! –ordította az ismert hang fájdalomtól eltorzult hanggal, majd csönd.
- A Disco háta mögött. –néztünk egyszerre egymással Josh-al. Megkerültük a házat majd amit láttunk az….
- Most mit tegyünk velük? –tette fel a kérdést az egyik támadó. Ginny a földön feküdt az arca vérbe fagyva. Ashley mellette és csak melltartó meg nadrág volt rajta. Az ő arca sem nézett ki jobban mint a Ginny-é.
- Vegyétek le róla a nadrágot, és azt tehettek vele amit akartok! –mondta a banda vezért Ginny-re mutatva. –Ő az enyém! –és elindult Ashley felé.
- Azt már nem! –ordította Josh és már a fickó mellett is termet.
- Elintézitek azt a hatot? –néztem a Max és Adam felé.
- Ashley az enyém! –indult el felém Adam.
- Tévedés. Most segíts a tesódnak! –mondtam neki és elindultam és is Ashley támadója felé.
- Ha még egy ujjal, hozzá mersz érni neked véged! Elrúgod valamerre? –kérdezte tőlem Josh a mondani valójának második felét.
- Szívest örömest. –mondtam majd felemeltem a férfit, feldobtam majd belerúgtam de nem tudom merre repült, mert a hat fickót néztem, ahogy elszaladtak.
- Kérlek, ébredj fel! Kérlek istenem! –fordította meg Ashleyt Josh. Fekete haja vállára omolva, és vérbefagyott arcát látva remegés járta át a testem.
- Nee..nee..ne bántson, kérem! –kapta az arcához a kezét hirtelen Ginny. Rajta is csak egy melltartó volt és egy nadrág.
- Css, én vagyok az! –ölelte magához Ginnyt Max. Ugyanebben a pillanatban Ashley szeme résnyire kinyitódott, majd körbenézett és megremegett.
- Hallasz engem? Kérlek, ébredj fel! –Josh felállt és levette magáról kabátját. Egyik kezével felemelte Ashleyt a másikkal pedig alányomta a kabátját. –Vigyük haza őket! –szólalt meg Josh, majd megvárta amíg Ginny is kap egy kabátot, majd felemelte Ashley-t majd bementünk a discóba.
- Mi most haza megyünk! Ti maradjatok itt! Megfognád? –fordult felém Ashleyt mutatva Josh. Válasz nélkül átvettem mire Josh a zsebébe nyúlt, és kivett belőle 50 ezer forintot.
- Ezzel fizessetek, ha jöttök haza! Semmi baj nem lesz! –mondta majd előre futva előre indult. A disco előtt megállt.
- Otthon találkozunk! Én farkas formájában megyek. Úgy jó lesz? –bólintottam majd futni kezdtem Josh mellett. Max pedig mellettem.
- Ginny? Ginny? Jajj ne Ginny.. –suttogta Ashley.
- Ccs! Ginny jól van! –mondtam neki majd egy puszit nyomtam a homlokára.
- Szeretlek. –suttogtam.



És ennyi:D
Holnapután új:D
Remélem tetszik majd:D
Megakarom köszönni:
Annának:
A sok biztatást, és hogy mindig megmondja az igazat:D
Imádok veled beszélgetni, és mert jó fej vagy:$ imádlak:D(L)
Gicusnak:
Mert te is jó fej vagy és mersz segítesz és mert neked
magyarázhatok:)Veled is jó beszélgetni, mert te se értesz néha és én seXD
imádlak:D(L)

5 megjegyzés:

  1. Jaj Rita
    Én is imádlak:)
    És tényleg jókat szoktunk beszélni, nah de térjünk vissza a sztoridhoz:)
    Szóóóóvvvvaaalllll:)
    Nagyon jó lett:)
    Belicet mindenki szereti:)(ego növelés)
    Jó lett a buli:)
    Az a hét koma most meg is erőszakolta a lányokat vagy csak akarta?
    Na mindegy
    Annyira sajnálom szegényeket
    Ez csúnya dolog volt tőled:)
    Nagyon jó lett:)
    Ügyesen megcsináltad:)
    Várom a következő részt:)
    Imádlak:)

    VálaszTörlés
  2. Jaj Anna, Belice, Pusszy:D
    És igen:D
    SZóóvvaaaallll?:D
    Köszi:)
    Az biztosxD Te egokirály:D(L)
    Köszi:)
    Nem, csak akarták:D
    Az mindegy:D
    Én isXD
    van ilyen;) *kis ördög*
    Köszi:)
    Köszi:)
    Én isXD :D
    Én meg utállak:$(LLLLL)

    VálaszTörlés
  3. Rita, én is imádlak:)
    Igen, jókat szoktunk beszélgetni:):):)
    Jaj, ez annyira édes volt tőle, mikor azt mondta, hogy "Szeretlek":D:D
    Szemet, de legalább ott voltak a srácok:D
    Remélem nem erőszakolták meg Őket, csak megvertek:( Ez is borzasztó, hát még az:(
    Nagyon jó lett:D
    puszi♥:)

    VálaszTörlés
  4. Utállak téged is:$:D(LLLL)
    Az biztos:D KocsixD:D:)
    :D:D
    jaja:)
    Nem,nem erőszakolták meg, csak megverték:S
    Köszönöm:D
    Puszii<33

    VálaszTörlés