2010. március 26., péntek

Díj


Sziasztok!

Kaptam egy díjat!

Szabályok:

1,köszönd meg akitől kaptad.

2,tedd ki a logót a blogra.

3,Írj maadról 7dolgot.

4,add tovább 7 embernek.

5,hagyj megjegyzést.


1. Köszönöm Gicus!


2, megteszem:D


3,

-mindenem a röplabda. (csapatkapitány helyettes vagyok)

-imádok olvasni. Kedvencem a Twilight Saga(L)

-szeretek utazni messzire magammal vinni a laptopomat és írni.

-szeretem a barátaimat.

-imádok idézeteket írni.

-szeretek fotózni.

-imádok röhögi Anna, Kitta és Gicus hülyeségein:D


4,


Gicus


Anna


Kitta


Zsúú


Crystal


Letti


Chanel


5, megteszem:D

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen Ritush!:D
    Én is szeretek veled nevetni xD:D
    puszillak TE NŐ!:D

    VálaszTörlés
  2. KÖszönöm szépen <3!!!:):$
    Örülök,hogy tetszenek a hülyeségeim!!:D másoknak is nem csak nekem!XD
    Nézz be hozzám!!Szerintem is megérdemled a díjat!!:)(L)
    pusz♥♥

    VálaszTörlés